ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!.

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

soaps decoupage!!!

σαπουνακια ντεκουπαζ




καλησπερα μπλοκοφιλοι!!!λιγοι εχουμε μεινει δυστυχως....οι περισσοτεροι εχουν παει διακοπες, κανουν τα μπανακια τους στη θαλασσα, χαιρονται τον ηλιο ...εεεε κι οπως ειναι φυσικο κανεις δεν εχει πια τη διαθεση να καθεται πανω σ εναν υπολογιστη...εγω θα πρεπει να παραδεχτω οτι ειμαι απ τις τυχερες μιας και ζω σε νησι και μου ειναι πολυ ευκολο ναπηγαινω για μπανιο καθημερινα ακομα κι αν εχω δουλειες..σε 10 λεπτα ειμαι στην παραλια..χιχιχιχι
.Λοιπον σκεφτηκα να φτιαξω για δωρακια μερικα σαπουνια ντεκουπαζ  μιας και το μαγαζακι μου θα ανοιξει σε 4-5 μερες απ οτι υπολογιζω  ,φυσικα θα αναρτησω φωτογραφιες με ολα τα σχετικα να μου πειτε τη γνωμη σας ..ειμαι πολυ χαρουμενη και περηφανη  γι αυτη τη νεα μου προσπαθεια ...γι αυτο το νεο μου αποκτημα...και ευχομαι ,ελπιζω να παει καλα..θα τα πουμε συντομα φιλακια πολλα καλο βραδυ!!!


















5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα σαπουνάκια σου. Είσαι πολύ τυχερή που ζεις σε νησί και κάνεις τα μπανάκια σου όποτε θέλεις.. σε ζηλεύω. Καλές δουλείες στο μαγαζάκι σου περιμένουμε να δούμε και τις σχετικές φωτογραφίες. Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ ευχαριστω πολυ μακαρι να πανε ολα καλα!!!!φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτια μου υπέροχα τα σαπουνάκια!!!!!Καλή αρχή με το μαγαζάκι σου !!!Αξίζει γιατί φτιάχνεις υπέροχα πράγματα!!!Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I love the decoupage soaps, so very pretty. My grandson is back from Greece. I asked my daughter where her husband was born and she told me Kozani. Remember I told you he was killed riding his bicycle at the beach?
    Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή